torsdag, november 17, 2005

Raven tipsar

Den här gången hade jag faktiskt inte tänkt vara ett dugg elak eller cynisk. Jag ville bara tipsa om ett gäng riktigt roliga länkar jag snokat fram lite här och där. Enjoy!

Fultal.com - Själv har jag fultal 64, kategori 4 tillsammans med Madeleine Bernadotte, Leif "Loket" Olsson och Bobby Ewing från Dallas. Jag vet inte riktigt om det är bra. Går man dessutom på en teknisk högskola ska man bevisligen tillhöra kategori 2.

Knappnytt - Ja, vad ska man säga? Har du fortfarande inte nån aning om vad Knappnytt är för något, är det hög tid. Det första "avsnittet" finns dock inte där, men kan ses på Hamsterpaj nånstans. Under flashfilmer skulle jag tro. Där finns även DreamHack-specialen. Och förresten, om du ändå är på knapp.nu, så passa på att göra en fin knapp!

Newgrounds - Om du är flashnörd. Skulle du vara det, missa för Guds skull inte Kitten Cannon, under spelportalen.

Ctrl+Alt+Del - "Tragically l337" säger väl allt. Webcomic av gamers, om gamers, för gamers. Och min härliga påminnelse om att det bara är D-sek och riktigt konstiga stoners som orkar med Linux.

Deathgame - Unfortunately, noone can be told what the Deathgame is. You have to see it with your own eyes. Men det kan det vara värt, om du registrerar dig och är med i nästa omgång kan du få the thrill of your life! Själv har jag redan lagt upp strategier och tagit reda på var Erik Rydeman bor, hehehe...

SFFS - Svensk-Finska Församlingen i Sundsvall fortsätter sitt korståg mot syndarna. Ganska flummigt, men väldigt härlig satir.

Yttermera - "Paraplysajt" för en hel mängd satirsajter. Parodier på det mesta, bland annat Amelia, poliser, TV-Shop, resebyråer...

Sådär, det borde hålla en sysselsatt ett par kvällar. Mycket nöje (förutsatt att ni har samma humor som jag...)!