torsdag, april 05, 2007

Absence

Jo, jag tänkte väl mest förklara var jag varit hela tiden, mitt bloggande har ju legat nere ett bra tag nu.

Jag har haft häcken full. Jobbat för mycket för för lite, och gjort mitt yttersta för att försöka ta mig ur det. Jag har njutit av finkultur, skräpkultur och andra saker som egentligen inte är nyttiga. Jag har träffat människor jag tycker om och testat på det här med att vara någons flickvän. Jag har bekämpat granbarkborrar och anställningsintervjuer. Inte alltid vunnit, dock.

Och äntligen är det påsk. Jag ska åka hem en vecka, och jobba på gården och träffa folk jag saknat, och allt annat man gör som hemvändare. Det svåra är bara att hålla uppe stilen - den där världsvana stilen jag är så dålig på att fejka, som annars borde komma naturligt när man bott i/nära rikets tredje största stad i snart två år.

Blogguppehållet kommer nog hålla i sig, i varje fall över påskhelgen. Men tills nästa gång; live well and immoral!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej gumman! Du borde bli bättre på att säga till när du ska upp till Småland och hälsa på! Och vad är det du skriver om att vara någons flickvän, do tell!
Kraaam

10:33  

Skicka en kommentar

<< Home