torsdag, mars 22, 2007

Vad var det jag sa?

Smarta kids lyssnar på metal, hävdar Aftonbladet, och resonerar vidare om att det har att göra med att "rensa ut negativa känslor".
Tja, visst. Det kan lika gärna ha att göra med alla nördkulturer där metal är allenarådande musikstil. Och har jag inte sagt hela tiden att metal är allt annat än skadligt, som vissa vill hävda?

Till skillnad från den där synthen. Empiriska undersökningar visar att synth leder till MMORPG-spelande, asocialt beteende och svårigheter att kommuniera i skrift med omvärlden ;)

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Victoria said...

Inte mobba Stefan ;P

17:09  
Blogger Raven said...

Egentligen var det en känga mot Erik och mina MMORPG-kollegor, men jag mobbar vem jag vill! ;D

18:42  
Blogger Alexi said...

Jag vill bara påpeka att jag aldrig skulle få för mig att spela MMORPG över huvud taget, trots dagliga doser av synth. Så de så!

16:14  
Blogger Alexi said...

Vad var det jag sa: http://www.kvp.se/nyheter/1.728761

13:59  

Skicka en kommentar

<< Home