söndag, december 03, 2006

My 15 minutes of fame

I fredags hade jag tänkt mig en lugn hemmakväll med mobilen avstängd, men the best laid plans... Erik Rydeman hade visst blivit kontaktad av en Expressenreporter som ville göra ett reportage om Deathgame, och gärna med fokus på en tjejtät klan (så att läsaren inte skulle få intrycket av att det enbart var en hobby för finniga nördar - tänk H.A.X.O.R). Min klan Vicious Viasat Vixens fick helt enkelt rycka ut - jag gjorde intervjun över telefon med journalisten i Stockholm, lyckades skrapa ihop Malin och Maria, och 22.30 (gäsp!) träffade vi en fotograf på centralen i Malmö.
Och idag har alltså artikeln gått i tryck! Har inte hittat den på expressen.se, så istället scannade jag in den. Inte världens skarpaste kvalitet, men det går om man kisar. Och naturligtvis finns det en massa felaktigheter i texten - jag är 21, inte 19, mitt efternamn stavas med C, min klan är helt nybildad och jag har inte bytt namn med vare sig Malin eller Maria. Men i övrigt - trevlig läsning! Klicka på bilden för en större variant.



Nyckelord: , , ,

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det blev en jäkligt snygg bild. :)

Artikeln är ju inte så genomarbetad faktamässigt men blev ändå ganska mysig. Tack för att ni ställde upp!

22:54  
Blogger MFz said...

haha... varken du eller jag är 19...
maria sätter standarden..
vad bra att du skannade artikeln, many thanx!

(killen som plockade oss i DG var verkligen en sån socialt inkompetent kille expressen inte borde fokusera på.. :P)

23:20  
Blogger Victoria said...

Men oj då, nu var några bittra att de dog :P

23:51  
Anonymous Anonym said...

Tack för den då Malin. =)

00:30  
Blogger Raven said...

Victoria och Igus: Klart vi är bittra. Men vi kommer igen, halva klanen still standing!

22:56  

Skicka en kommentar

<< Home