söndag, september 09, 2007

Nollning -07

I helgen har jag och Stefan kollat in nollehelgen, inklusive nollelördagen i Lundagård, M och I's nollegasque och regattan med sittning efteråt. Och självklart bjuder vi på bilder, där vi kommit ihåg att ta. Håll till godo!


Stefan är stilig efter att fanbärandet i Lundagård är avklarat.

vIp-loungen, och I'arna har äntligen snygga bordeauxfärgade ouveraller!



Alla gillar M-cykeln.



En Risberg! Vi är ganska säkra på att det är Mats, Den Goda Tvillingbrodern.




M's fordon för Lådbilsracet. Äckligt cool. Som I'are blir man lite avis, mest för att vårt fordon såg ut som ett gäng hoptejpade frigolitblock, och var misstänkt lik farkosten som användes i Regattan.


Björn, E-ordföranden, skänkte oss kondomer. Vi är skeptiskt tacksamma.

Henrik och Henriks vän. Jag trodde Stefan höll koll på vem hon var, eftersom det är hans jobb. Det gjorde han inte, så vi är tyvärr ganska clueless där. Men hon var trevlig!


Min gamla Nollegeneral Joakim (som kom ihåg mig från nollningen -05!) och Bella, gammal Ing-ordförande, och som nyligen varit tidningsaktuell.




Joakim, mångsysslare på E. Lite ordförandeskap, gammalt phøs i samma sektion nån annan gång.


Det här är vår nästa julkortsbild, och min favorit från helgen. Stefan charmar D-ordföranden Daniel.



Ett mysigt kramkalas med mantlar åt alla håll. Stefan, Ing-ordf. Anders, V-ordf. Carl (vi tror Carl, men vi lovar ingenting), D-Daniel från posen ovan, K-ordf. Saga i gult under manteln och Okänd Tjej I Mantel. Min gamla kursare Robert, som numera ska bli brandingenjör längst ut.

Vad som händer under manteln stannar under manteln. Fanny och Fredrik är det, iallafall.
Sen finns det en massa bilder från regattasittningen, men eftersom min käre sambo inte kan med sin nya mobilkamera så är de rätt dåliga allihop. Vi ska bespara er.
Kul har det varit iallafall, och vem vet, nästa år kanske jag är I-phadder!

Etiketter: