tisdag, december 19, 2006

Och så lite kritik

Blev lite irriterad på mig själv och min SVT-hyllning i föregående inlägg, så jag måste balansera det med lite kritik. Så efter en stunds sökande hittade jag Lennart Regebros blogg, där han uppmärksammat att SVT helt enkelt hittar på nyheter när Alliansen inte gör något nämnvärt chokerande.

Jag är inte särskilt förvånad.

Förresten har allt mitt bloggande, formaterande, informationssökande, etiketterande och portalpingande idag skett med Internet Explorer 6, dvs. en helt otabbad webläsare. Det är inte fy skam, det sätter iallafall ens organisatoriska förmåga på prov! Jag hade precis verkligen börjat tycka om NetCaptor när den idag bestämde sig för att internet inte existerar längre. Trots att Explorer, MSN Messenger, Media Player, Skype och rmDC++ hävdar motsatsen. Hmm...

Nyckelord: , , , ,