torsdag, januari 03, 2008

2008

Efter en mycket välbehövd paus från alla elektroniska kommunikationsmedel, är jag nu tillbaka i etern efter mitt jul/nyår-uppehåll. Kort berättat var julen trevlig - vi gjorde rätt i att hyra en Audi istället för att åka tåg, nyår var glamouröst med fyrarätters och champagne på Grand, och trots allt detta känner jag mig till och med riktigt utvilad!

Så till nyårslöftet. I år har jag lovat att vara lite mer öppen för nya saker, och inte avfärda företeelser bara för att de inte stämmer in med min bild av vad som är kosher (oftast ska det vara svart eller väldigt Lara Croft). Med andra ord, bara för att det är mainstream behöver inte det betyda att det är dåligt. Så någon gång under våren blir det schlagerfest hos mig, jag har redan en klänning med paljetter och rysch och pysch som Lena PH hade blivit avundsjuk på. Datum och sådant återkommer jag med.

Sådärja. Nu ska lägenheten städas in för samtliga svärföräldrars ankomst imorgon, då det dessutom är min fördelsedag!

Nu ska jag ägna mig åt mitt senaste infall och googla "Urcellen Ellen". God fortsättning!