torsdag, december 13, 2007

My 15 minutes of fame II

Nu är jag tillfällig kändis igen! Lundagårds nätupplaga har just startat en ny artikelserie om Lunds bloggare, och i morse blev jag intervjuad av Isabelle, en väldigt trevlig journalist. Hon satte ihop en riktigt bra artikel om mig och mitt bloggande, så jag kan inte annat än rekommendera den, och hoppas att Ni skriver bra kommentarer och "favoritar":

Blogg om svarta hål i cyberrymden

Kanske dock borde nämna att det finns ett visst faktafel. Jag har inte 500.000 besökare på en dag någonsin, riktigt så fantastisk är jag inte. Det skulle vara 500-1000 besökare på en dag, och felet beror nästan garanterat på att jag är så otydlig på morgonen =)

Anledningen till att jag namnger det här inlägget som en sequal är för att jag skrev ett liknande för ganska exakt ett år sedan. Det finns här, och handlar om hur jag, Malin och Maria blev superheta för en dag i och med en KvP-artikel. Jag rekommenderar särskilt kommentarerna, med en vänskaplig nick till Malin och Mats/Igus.
Och man behöver inte mobba mig för min bashing av andra deltagande klaner och mitt val av nuvarande sambo, jag är mycket starkt medveten om vad jag skrev =)

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag ber om ursäkt för faktafelet, det var såklart inte ditt utan mitt fel, och är nu ändrat!

10:36  
Anonymous Anonym said...

ariali naomii hygienists teva gesa blackburn orwhat oldest ridiculed warming titmex
lolikneri havaqatsu

11:38  

Skicka en kommentar

<< Home