lördag, december 03, 2005

Oh my god! They killed Raven! You bastards!

Min mamma, mina vänner, många av pojkarna i mitt liv och en massa folk vars åsikt jag egentligen inte bryr mig om har ett gemensamt; de tycker att jag har konstiga hobbies. Det kanske är sant, vad vet jag, själv har jag alltid rättfärdigat det hela genom att peka på Tom och rustningen har har putsat på i nästan en månad.
Min nya grej jag upptäckt är Deathgame. Jag överlevde i hela tre dagar. Efter en hård vecka tänkte jag ägna lördagen åt att se alla Owen Wilson-filmer DC har att erbjuda, kanske få lite sömn (jag funkar inte bra dagtid), och överhuvudtaget släppa alla plikter. Men aldrig får man som man vill (jag är ett levande exempel på Murphys Lag). Jag sov sött under pläden, när Erik Rydeman ringde in en mordbrand. Tack som fan. Jag gjorde en modig kontraattack med en handgranat, vilket inte funkade så himla bra. Det hela slutade med min undergång. Kaststjärnor, need I say more? Note to self: det är inte smart att kaxigt deklarera att man vet var någon ur SL (spelledningen) bor, på ett ställe som Google hittar =)

I vilket fall som helst ringde nån kille som presenterade sig som Niffe några timmar senare, och ville absolut ha adressen (den är ganska svårhittad). Men han han och hans kumpan misslyckades de också, from what I've heard. Tyvärr fick jag ingen cred för adressen, men man kan ju inte få allt här i världen.

Till nästa omgång får jag nog helt enkelt övertala Tom att vara med, och möjligtvis flytta in här en månad. Jag behöver en allierad...

1 Comments:

Blogger kuchimallan said...

YAY for deathgame!!

01:42  

Skicka en kommentar

<< Home