söndag, september 24, 2006

Ännu mer saker jag inte visste att jag behövde

Jag är en produkt av västvärlden, ett barn av 80-talet, en tekniknörd och lite ytlig; alltså gillar jag prylar! Här är det senaste skojiga jag hittat:

  • Jag bor i en etta, alltså har jag ett pyttelitet kök - ungefär 'gå in backa ut'. Därför BEHÖVER jag ett Clever Kitchen. Det roterar! Och det finns plats för allt; diskho, spis, micro, och en massa saker jag inte ens får in i nuläget.

  • Det är nästan så att man blir sugen på ett gothigt synfel när man undersöker dessa glasögon, som man alltså piercar fast i huden vid näsroten! Läckert...
  • Jag är ändå ganska vetenskapligt lagd, men jag kan inte för mitt liv förstå hur hörlur-sladden till Mp3-spelaren alltid lyckas trassla ihop sig så till den milda grad, när man lade dem i handväskan ganska prydligt. I vilket fall som helst har jag nu blivit bönhörd; det här är en både enkel och smart lösning!
  • Jo... jag vet att det är en barncykel. Men jag har otaliga kursare, vänner och nu senast även syskon som cyklat omkull omkull på fyllan. De kan behöva en sådanhär.

När jag ändå är igång med att lista saker som folk bara är halvt om halvt intresserade av, kan jag ju passa på att skänka lite utrymme åt Erik Rydemans snygga banner (tyvärr något ihoptryckt, det funkade inte så bra med min layout):




Nyckelord: ,