onsdag, oktober 04, 2006

Fall line-up

Mitt yrke är numera TV. Därför måste man hålla stenhård koll på hösttablån; nya TV-serier, dokusåpor, sporthändelser, och framför allt vad kritikerna säger tillsammans med tittarsiffror. Allt för att kunna vara en over-achiever på jobbet.

Eftersom Viasat betalar min lön har det på något sätt blivit 'mitt' företag. Och alla är vi glada när Kanal 5 floppar. 'Miljonärerna' verkar det inte vara en käft som ser, inte 'Hombres' heller.

Viasats nya kanal TV6 har tagit över FC Z, och premiären var väl en av höstens större TV-händelser, iallafall för min del. Jag och en kollega tog en öl (helt fotbollshuligansenligt) och jublade mest hela tiden. Allt som saknades var varsinn vimpel. Helt underbara nya Tore-ismer. Inte missa!

Däremot har jag inte en susning om vad de sysslar med, när Bingo Rimér får en egen såpa, och man dessutom lanserar honom som Sveriges Hugh Hefner. Det är liksom bortom alla cyniska kommentarer jag kan komma på. Lyckligtvis hanterar kritikerna det hela som något man kan tiga ihjäl - bättre än dålig publicitet. Om bara någon kunde plocka ner alla sjukt fula affischer som sitter över hela stan. Finns det inga militanta feminister (förutom Tiina) i regionen?

Nyckelord: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men din rackare :)
Bingo sköter det på ett snyggt sätt, det kommer alltid finnas flickfotografer, nu har vi iaf en som är öppen med att bilderna som publiceras faktiskt är manipulerade och att unga bör tänka på det.

jag tycker grabben e helskön
www.bingorimer.se

12:18  

Skicka en kommentar

<< Home