söndag, december 31, 2006

Raven Bindefeldt

Ett sista inlägg tänkte jag trycka in innan gästerna kommer, mest för att skryta om min egen förträfflighet som festfixare faktiskt.
Min egenkomponerade meny består av serranoskinka med fikonkompott, rossisallad och smörstekt toast till förrätt. Till huvudrätt serverar jag rådjurssadel med klyftpotatis, smörslungade sockerärtsskidor och en rödvinssås med kakao och chili. Vad gäller vinet har jag valt en torr italiensk Chianti, ekfatslagrad för den där karaktären som passar så bra med vilt. Efterrätten har jag lämnat åt Leeloo, hon gör en väldigt omtalad glassbomb jag inte fått testa än.
Och så blir det lyxig Cosmopolitan som fördrink, champagne med lyxigare tapas till 12-slaget och Daimtårta nånstans däremellan.

Har lyckats bli rätt snygg själv också. Sammet, tyll, spets, pärlor, paljetter, rysch och pysch i en ganska okej röra =)

Nu är det alltså bara att luta sig tillbaka och njuta av vad som ser ut att bli en perfekt nyårsafton!

Goth nytt år! ;)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack för en mycket trevlig blog.

00:44  

Skicka en kommentar

<< Home