söndag, februari 18, 2007

Raven; Best of...

Ibland kan man få en snabb upplyftning av lite ytligt självförhärligande. Och som en extra bonus kan effekten både förstärkas och förlängas om man gör det in public.
Nu har jag varit hemma i skogen igen, och med mig har jag lite bilder därifrån. Bilder som oftast innebär fina minnen, men mest därför att jag lyckades vara ovanligt snygg på dem.
Så här kommer en ego-orgie. Om Du, kära läsare, tycker att det är lite fånigt eller känner för att skriva något elakt i kommentarerna, bara bläddra neråt litegranna, så kommer Du garanterat hitta något smartare inlägg.


Första SjöLund-balen, 2003. Det här är faktiskt taget kl. 3 på morgonen, på "loppet" - efterfesten. Blondinen vid min sida, Christian, är ute ur mitt liv numera. Men snygga var vi!


SjöLund-balen 2004, under middagen.



Jag och min (något oseriöse) bror på pappas 50-årskalas. Gjort sminket och håret själv, riktigt nöjd faktiskt.



... och därifrån lyfte jag en headshot (inte samma sak som att blåsa skallen av någon i CS) att använda som ny presentationsbild. Vad tycks?


Förresten har jag just migrerat hela bloggen till det nya systemet. Jag försökte vara retro in i det sista, men Google var väldigt påstiridiga. Layouten kan vara lite konstig, men förhoppningsvis kommer en fix om ett par dagar.

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du är ju jättefin på bilderna gumman! :D

17:37  

Skicka en kommentar

<< Home