tisdag, november 11, 2008

Vaf..?

Såhär dags på dagen är det dags för min första av många kaffepauser. Medan livet sakta återvänder till min höstsega lekamen slår jag ihjäl tiden med att desperat leta julklappar. En googling förde in mig på sajten hittajulklappar.se, där man kan söka på julklappar enligt vissa parametrar om mottagaren. Eftersom min karl är envist skitsvår att hitta julklappar till, så började jag söka på julklappstips till "pojkvän, 24 år, prisintervall 300-1000 kr". Sökningen returnerade en massa tips på saker man kan köpa, men eftersom jag nu känner oss båda två ganska bra vet jag att jag kommer gilla en ny multitool, ett nytt duschdraperi med en dödskalle på, eller en bibel man kan gömma en plunta i, mest.

Nåja, lite kul var det allt, så jag gjorde en ny sökning på julklappstips till "flickvän, 23, 300-3000 kr" (man får väl drömma?). Och satte kaffet så åt helvete i vrångstrupen. En nalle, en coffeetablebok om hästar (är det inte en kokbok är jag inte intresserad) och lite annat gulligt skräp (jag sa 23, inte 12). Men värst var ändå följande:

"Nästan" likadan ring. "Nästan" being the operative word here...


Vet Internet något jag inte fått reda på eller??!

Om Aftonbladet ringer tänker jag meddela dem att jag rasar. Sådär slentrianrasar och är lite slentriankränkt, men iallafall.

Nyckelord: , ,

Etiketter: ,