måndag, maj 07, 2007

Inte utan min snyggpose!


I lördags firade NinjaIngenjören sin seger över studentghettot Ulrikedal med en rejäl inflyttningsfest. Eftersom gästlistan mest bestod av LTH-studenter och en del av Internets C-kändisar (?) är det idag helgens mest ombloggade fest. Vem behöver Stureplan när man har Fosievägen?
Men vad man än sysslar med kan man ge sig fan på att där finns nån med en kamera. Bilden ovan har jag snott rakt av från Mattias blogg. Han dissar min pose som jag nästan alltid lyckas strike när nån kör upp en kamera i nyllet på mig. Måste ändå lägga en stor del av skulden på syntharen som satt hela eftermiddagen/kvällen innan festen i min soffa och snurrade ett glas rödvin med lillfingret ut och ständigt talade om för mig hur jävla bra jag såg ut, medan jag flängde fram och tillbaka i gothig långkjol med plattänger och två-komponents-läppstift. Mitt ego är uppblåst som det är!
Mattias förtjänar ändå tack för iallafall ett försök till redigering - till skillnad från Erik. Så får inte heller Erik nån inläggsspecifik länk. Ha!
Hur som helst var det jävligt roligt, med kul folk och bra drag. Och det man inte minns har man inte ont av ;)
Vill ni veta var man får tag på fler bilder där jag gör dumma saker, fråga Victoria Shulga, den officiella experten.
Fredagkvällen blev också bra, Tom och Leeloo kom över med sitt underbara Munchkin Bites, ett spel vi gett oss fan på att lära Alexi. Det gick lite väl bra, han höll på att slå oss allihop - tills Leeloo sin vana trogen fick ett pyttelitet övertag och tog hem hela spelet.
Och behöver jag nämna att den största ansträngningen vi tog oss för igår (söndag) var att se V for Vendetta?

Etiketter: , ,

4 Comments:

Blogger Victoria said...

Awww, det är ju inte meningen att aktiv leta efter konstiga bilder på dig :) De dyker bara upp :)Jak e internetnörd ;D

16:28  
Blogger Mattias Johansson said...

Åh, det är så jävla jobbigt med människor som inte förstår subtil mobbing! Jag har juh medvetet manipulerat bilden så att du set ut som en borg förihelvete.

00:08  
Anonymous Anonym said...

Men vafan, kan herr Alexi inte spela Munchkin Bites! så behöver han ju läxas upp. Fram med purjolöken nästa gång du drar in honom i sängkammaren!

12:27  
Blogger Alexi said...

Bah, inte mitt fel att ingen har visat mig spelet förr. För övrigt står det ju att jag höll på att vinna...

22:50  

Skicka en kommentar

<< Home