söndag, mars 08, 2009

Miloo.se

Det är inte ofta jag och Stefan går ut på "hippa" ställen. Vi brukar föredra något hyfsat lugnt ställe med bra utbud i öl och vin. Men ibland händer det ändå att vi finner oss på Kulturkrogen, som bevisligen är hippt (vi orkar med det tills de börjar spela fruktansvärt hög dansmusik, då blir det Bishops istället). Jag gillar ändå lokalen, servicen och atmosfären. Och så är jag på förstanamnsbasis med krögaren, då känner man sig lite VIP. 
Men nästan varenda gång har vi fått en kamera i ansiktet av en vimmelfotograf från Miloo.se. Linslus som man är tackar jag aldrig nej, men nu tänkte jag att det var dags att kolla in vad som egentligen finns där ute. Här är resultatet: 

Här hade vi varit på findejt med teaterbesök, det är därför vi är totalt överdressade. 


Det här var när jag fått en VIP-inbjudan till premiären av Club Pasha, med gratismat och lyxig inredning. Tom och Leeloo var med, men ville inte synas på bild. 


Det här var inte alls länge sen. Jag träffade Kim, Johan och Patrik på Kulturen för en öl, Stefan gjorde oss sällskap direkt från jobbeventet när han fick höra att Kim var med oss. 

Då kvarstår alltså bara frågan: varför ser man alltid fördjävlig ut på sånahär bilder, men hyfsad när det är nån polare med halvkass mobilkamera som tar dem?

Nyckelord: , , ,

Etiketter: ,